Tuesday, May 1, 2012

hari ni xde kelas lah...!~

pagi ni sepatutnya ada kelas kul8-11a.m tapi aku terlupa yang makmal hari ni digunakan...
dengan pantasnya aku pun bersiap sebab aku bangun dh terlambat.. huhu...
bila aku pegi bilik mbe aku, aku tgk dia selamba jerk on fb pg2 buta ni....
aku ty, aik? knp xsiap lagi? x g kelas ke???
dgn pelik nya dia berkata, hari ni kan xde kelas...
aku panik,,, yeke????
dgn rs yg amat pelik dia berkata, dah siap dh? org smlm dh gtw dia dh yg hari ni xde kelas,, apa lah dia ni, salu wt perangai gini, lupa jerk....
aduiyai, bengang gila kott....
ak pun apa lagi, lari masuk bilik, tukar baju.. ahahaha....
rs menyesal gak bangun awal td an.. hak9...
sabar je lah....