Tuesday, November 26, 2013

Ignore

cakap sal 'ignore' ni, payah sikit coz benda kadang boleh wt orang salah faham...
aku x suka ignore orang...
tapi kenapa aku mula ignore orang?
kenapa aku mula untuk alergik dengan orang2 tertentu?

bukan diri aku,
kalau aku x ambil berat, prihatin and membantu sehabis daya..
tapi mungkin di sini dan bukan orangnya untuk aku lakukan semua tu...

aku x mudah ignore orang tapi kenapa aku ignore jugak?
sebab aku serik, 
bila sekali aku di tolak dan di benci..
bila sekali aku dengar ada yang membenci sebab aku care...

dan bila tiba saatnya aku ignore,
segala yang berkaitan dengannya aku akan ignore jugak... 
mungkin nampak kejam... 
dan memang kejam..
tapi hati aku terlebih sakit dan pedih..

orang x faham aku, 
x tahu apa aku fikir...
xperlulah menilai diriku tanpa pengetahuan yang luas tentangku...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~