Friday, April 19, 2019

.:: PERASAN ::.

Hahaha...
Apalah aku ni...
Perasan orang perlukan aku...
Walhal, orang x perlukan aku pn...

Perasan aku ni jd penguat semangat org..
Walhal x pun...

Perasan aku xde, org lemah, kecewa...
Walhal biasa je...

Adooiii... Kelakarlah...
Aku ni perasan rupanya...

Rupanya aku ni tempat org gantung...
Time perlu je cari, time x perlu, org x cari pn..
Ada ke xde, sama je...
Terasalah gak kdg tu mmg aku ni x diperlukan pun...
Ad buat semak, xde x rasa apa pun...
Rasa mcm ni bukan skrg ni, tp dr dulu lagi...
Sampailah sekarang ni semakin nyata pulak...

Kdg tu pn terasa gaklah, anak laki aku pn x perlukan aku sgt pn...
Cuma aku je yg perlukan diorg lebih sgt...
Cuma aku je sorang yg terhegeh-hegeh menagih kasih simpati dr manusia...
Walhal manusia rimas dgn keberadaan aku...
Hahahaha...

Stop dreaming...
Live with real life...

Keberadaan aku menyusahkan org..
Ketiadaan aku menyenangkan org..
Itulah hakikat dan kenyataan yg aku x nampak dan buat2 x nampak...

'ORANG TAK PERLUKAN KO PUN JULIE, STOP DREAMING!'

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~