Tuesday, October 20, 2020

20/10/20

Cantik tarikh hari ni kan... 

Hari ni hari yg paling penat..
Dan aku rasa tahap kepenatan dan stress bdn dh sampai limit dia.. 

Sooooo,,, lepas siang ikan 170kg, aku pergi kk..
Sebabnya aku dhr asa lain mcm kt perut ni.. 
Pergi kk mmg niat nk buka buku pink skli..

Sooo, ad ujian minda td dan dikesan aku depression teruk.. 
Jadinya doktor pn buatkn temujanji dgn kaunseling.. 

Balik rumah, bdn dh letih sgt sampai susah nk lelap.. 
Rasa nak peluk org.. 
Panggil hafiz, peluk dia yg dh mmg mcm teddy bear tu, dgn bau asyem dia, haaaahhhhh terubat segala penat.. 

Mlm, abg ty nk mkn apa? 
Aku request nk mkn kt luar.. 
Rezeki mlm ni, abg bw mkn tepi laut.. 
Dia punya seronok xyh ckplah.. 
X terucap dgn kata2... 

Tqsm abg.. B release tension mlm ni.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Rasa aku dh buang semua stress dan penat aku kt laut yg surut tu td ๐Ÿ˜… 
Ku campakkan semuanya ke singapore 
Ke kapal2 laut yg berlabuh kt pelabuhannya.. Hihihi.. 

Anyway, mlm ni feel sooooooo fresh.. 
Tinggal nk buang penat, jom kita tidooooo..

Tq my hubby... Semoga Allah syg dan jaga abg walau di mana abg berada.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~