Monday, December 19, 2022

rendahkn aku? xpelaaahhh

-knp tu?
Aku ni kn jd mak, anak² aku x hormat aku pn... hafiz x hormat aku pn... org keliling duk momok² kn dia yg aku ni xperlu dihormati pn xpe... marah je mama tu xpe... mama tu bkn baik sgt, bkn bagus sgt... walau bkn itu ayat yg di tuju, tp itulah result dia... anak aku x dgr ckp aku dh 😭 hati mak mana yg x sedih... aku ni xpernah burukkan sape² kt anak aku... walau buruk mcm mn pn perangai diorg, xpernahlah aku burukkn org depan anak aku... anak aku komplain apa pn pasal org lain, aku sabokn dia, aku ckp org tu x sengaja, ajo anak aku pk baik²... tp org keliling aku ckp kt ank aku apa? Mama jahat, mama selekeh, mama pengotor... 

Yeee... betullah tu semua tu... 
Diorg x salah pn...
Aku je yg salah.. mmg hidup ni aku je yg salah sorang... org lain xde buat salah pn... walau ad skli pn, aku x salahkn diorg pn... yelah, mmg terasa diri tu sentiasa betul je kan... terserahlah... sampai matilah rasakan diri tu cmtu... 

Aku degil?
Ye mmg aku degil... 
Malah semakin degil...
Semakin degil x dgr ckp org lain dh sbb org buat aku... 
Aku malas dh nk igt lek apa org buat kt aku...
Tp hati aku sakit giler...!!!

Ckp aku x pandai jaga anak kan...
Nah..!! Amik anak² aku, ko gi jaga... 
Sek dia ko gi anto...
Nah..!! Ko jagalah makan minum dia, pakai tido dia, pemikiran dia pn ko nk kuasai, ko nk pengaruh.. sampaikan apa yg aku ajo sikit x masuk dh dlm kepala anak aku...

Anak aku makin jauh dgn aku.. 
X berpisah tp enthlh dia igt aku ke x.. 

Aku ni nmpk sisi buruk je... 
Aku pemarah, baran, sikit² bantai anak... 
Tu je lah gaknye dlm memori anak aku si hafiz tu...

Sedih weyh, sedih...!!!
Rasa down pn ada..
Rasa gagal jd mak pn ada...
Sbb ad org campur tgn...

X bolehlah baik sikit...
Mmg habis aku diburukkan lg depan anak aku...

Yelah, salah akulah sampaikn husna amik brg mekap aku dia kuokn, mkn...
Dh tu husna masuk bilik dia, sepahkn ubat² dia, x salah? Salah aku kn x pandai jaga anak...
Cmtulah pusing dia... 

BODOH...!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~