Thursday, February 1, 2024

tetibe terigt

: Ko knp? Td ok je

Enthlh, ttbe terigt...

: terigt apa?

Terigt apa yg abg ckp kt aku masa dia mrh...

: mcm mn blh terigt?

Xde r... mcm² cte, enth mcm mn aku blh buka cte pasal abh dulu pernah nk buatkn aku bilik kt blkg rumah.. lps tu ttbe terigt, abg pernah ckp yg aku ni xde nilai lgsg kt mata dia, lyknye aku ni dibuatkn pondok kt tepi rumah, di kurung, abg dtg hy sbb nk lpskn nafsu je...

: hurmmm... 

Xde apa pn, tu ttbe rasa sedih then keluar bilik r... makan.. 

: hurrmm... dah lah... kn abg ckp masa dia mrh, ko aggp je dia x siuman waktu tu... dia x igt pn apa dia ckp... org tgh mrh kan... ok?

Ermm ok.. akh ok je lahh... 

: yelah tu.. mcm aku x tahu ko ni.. ckp ok tp x ok sbnrnya... dhlah, gi tido.. rehat, esok nk siang ikn byk... senyum² tau... dahlah, jgn pk apa²... kalau rasa nk ngs, ngslah... luahkn rasa sedih tu dgn ngs.. nnt habis ngs, hilang dh laahhh... ok?

Ermmm... ok...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~