Wednesday, July 6, 2011

~dh lama an~

ermm... dh lama x cte sal die.. an2?
lama sgt, sampaikn dia kata, xde ke cte sal a***** kt blog?? huhuhu
mnx di cerita.. hahaha.. yelah2, b cte ea.. :) huhuhuhu
dia skrg busy, tgh cuti p xlama lagi dh nk g kedah..
p xde ke ingin nk jumpa jp???
xleh ke dtg jp kt paloh?? erm???
oklah, die busy dn mcm2 nk wt lg kt johor tu.. ok.. fhm.. :)
xksh pun, lau die dtg pun, kire advance lah bg aku cz dpt jumpe die an.. :) ehe... 'gediks!' huhu
ala, bukan salu pun.. huhuhu
tapi,....
dia dh x cm dulu..
x tegas cm dulu.. even dulu aku rs cm terkongkong, p better aku cm tu dari aku bebas sgt,, an3...
bukannya xnk cte sal dia, p dh die busy an, nk cte ap... :P bwekk! haha
oklah, keje tu elok2 ye... jgn kalut2 sgt wt keje tu... ye..
even kamu dh x salu dgn saya sbb busy, sy fhm kamu :)
even kamu rs sy xfhm kamu, sbnrnya sy fhm kamu.. :)
cuma kg2 tu betul2 rasa kehilangan..
mnx mf lah diri n xdpt nk wt yg terbaik utk hubungan ni memandangkan kita belum ada ikatan..
harap ianya xlah membuatkan kamu rs sy kejam terhadap kamu...
begitu menghiris hati kerenahku, ku faham itu.. mfkn daku.. :'(
kdg2 bila igt lek, xsangka dalam diam ap yg sy wt ni melukakan kamu...
mfkn ku ye...
andainya diri ku ini telalu benar menghiris hatimu, carilah penggnti dan jika itu berlaku benar, ku mengerti keputusanmu....
ada lagi yang lebih baik dr diri ku,...
andai ini membuatmu tidak selesa, mfkn ku.. :'(
ish! aku xnk cm ni lah...
aku nk epi jerk n cm bse.. p yelah an, ne ad sesuatu yg epi selalu..
mnx mf byk2 lau salu sgt ngajukk...
mnx mf cz salu nyushkn...
xtahu nk wt ap lagi, nk bg hati kamu itu sng dgn ku....
aku salu di sisimu pun salu sshkn kamu....
sbnrnya, aku sedih jika kamu terluka, aku sedih bila kamu sedih,
aku ssh bila kamu ssh..
kamu jgnlah berahsia sungguh dgn ku...
ya... mnx mf :'(

1 comment:

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~