Wednesday, July 6, 2011

~something missing~

semalam aku ad cte an sal die kt cni..
ermm.. die busy... busy dgn keje...
xksh pun.. p xkn lah sampai benda yg.. erm nth lah..
igtkn lek, sedih lah..
die x cam dulu lagi dh..
x byk cte, byk berahsia dgn aku..
byk simpan, byk yg dia sembunyikan..
ap2 hal x gtw aku..
tahu2 jerk, die dh kt kmpg, tahu2 jerk, die kt jb lek...
nthlah.. kdg rs diri ni xpemting pun ad..
kdg rs die xsuke pun ad... sedih...
hubungan ni dkt setahun dh..
makin lama rs makin erat..
p bila ad hal2 cm ni, perasaan2 cm ni, rs nk lps jerk...
dulu, salu gak msg... skrg dh x..
nah 1 hari tu, dia gtw, dulu skrg lain.. x sama..
dulu die x byk keje, skrg die byk keje..
dulu lain skrg lain...
ye, mmg betul pun dulu lain skrg lain...
dan dia pun sama..
dulu lain skrg lain...
dulu care aku lebih, skrg xrs cm tu pun..
dulu jaga aku lebih skrg dia biarkn jerk..
dulu ap2 hal gtw, skrg x pun... even 1 msg...
aku msg kt fb, gtw ap aku rs, xlyn pun..
nth2, xbuka...
hurrmm.. nthlh, rs cm dh xpenting jerk aku ni..
msg aku mlm.. tu pun skjp2..
kul1, msg say nite... then esok pg, aku col subuh..
tu pun x suke aku ckp lama...
lps tu, ptg msg jp...lps tu, mlm msg kata, nk wt keje,,,
bila ty keje ap, ckit xgtw...
byk sgt rahsia dgn aku...
sampaikn kdg ad gak aku pk bukan2.. p sape lah aku nk menjangka mcm2 kt dia...
nthlh... skrg ni, ikut hati je lah...
biarlah dia, nk msg aku bls, xmsg aku diam..
dia col aku agkt, xcol aku diam..
die ty aku jwb jw[n yg bse dia dgr n nk even bukan ap yg sbnrnya...
aku letih... LETIH LAGI!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~