Monday, January 23, 2012

New Year+Exam+result MUET+masalah leceh!~

haaaiiiii..... hek3

happy new year.. huhu

baru nk wish lak eak.. apa lah aku ni....

januari ni pun dh hujung2 dh...

tp tahun baru untuk kaum cina :) gong xi fa cai!~

ermmm... tahun baru aku bermula dgn exam..

final exam sem3... huh,, kjp jerk an dh habis sem3.. cm xcy lak..

dan bermulanya tahun baru ni gak, masalah bertubi-tubi datang dalam kepala aku ni....

hurmm.. bermacam-macam masalah lah..

sampaikan malas aku nak layan dah perangai budak yg macam x betul ni..

wahai insan-insan yang 'terpilih', cukup-cukuplah nak mengatakan diri kamu tu baik...

padahal, pada asl nya, kamu yang membuka pekung di dada sendiri..

ni, I nk ty U all ni, U all x malu ke, g dedahkan masalah sendiri kt kaum bukan sejenis????

apa lah.... yang penting sekarang ni, aku xde usik hidup korang, korang lak jangan nak mengada usik hidup aku dan stdy aku yerk.... warning keras dari aku ni.... ermmmm...

that's for those yang xreti bahasa...

exam???

wow! exam ku diselangi dengan masalah yang menyemak tu lah...

ne x pening pale aku ni.. huhu.... tapi berkat kesabaran, dpt lah gak aku harungi musim exam tu dengan mudah.. :)

result?? xtahu lah.... hopefully ok :) huhu...

oh, result MUET??? huk9

malulah.. hehe... actually aku target aku ulg lagi, then, aku dh paln lah untuk ambil lagi sem depan, rupanya, dh pas untuk konvo beb!!! huhu.... i'm so happy.!~

rsnya first time kot, apa yang aku plan menjadi dan apa yang di cabar aku dapat tunaikn dlm jangka masa yang di janjikan!~ huhu... :) happy x terhinggalah :) kui9 :)

so, smngt untuk sem depan is, kuatkan semangat untuk mengharungi pelbagai lagi cabaran dan dugaan yang bakal hadir dalam hidup ni....

bak kata abah:"kt mana-mana pun ttp ada masalah, tmpt mn jerk yang xde masalah? kalau lari dari masalah, masalah lain lak yang datang.. :)"....

cuba fikir-fikirkan semula, betulkan apa yang abah cakap? huhu....

so, itu yang aku pgg.. actually, abah nk aku jd org yang kuat semangat dan x mudah mengalah dengan masalah yang kecil tu :) hehe.. be strong julie!~ chayouk :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~