Monday, December 19, 2011

~GRAFIK OH GRAFIK~

hai lah grafik, subjek len semua dh habis,
np lah ko xhabis lagi???
even ad lagi 1 presentation, taranum, tapi ni lah yang aku rs berat,,,
hai lah grafik....
np lah setiap sem ko cengkam leher aku????
haha... apa lah.. assignment siap dh, tggl lagi final project..
nth ap yg aku merapu dlm photoshop ri tu, men hantar jerk...
la ni, aku kne wat betul2 lah utk final project...
tapi an, mslh ntbk aku...
baru masuk photoshop, berat dh.. ermm...
nk mnx lptp kang kne lagi kang aku..
aku ni bknnya leh mnx sgt... nnt ad jerk suara2 sumbang yg terkam blkg aku ni..
sakit au telinga...
even aku xdgr mula2 tu tapi dgr akhir2 pun sakit gak telinga...
alahai, lama2, aku dh mls nk pk dah sal ni benda2 ni....
dah lali dh pun...
tapi grafik aku.. :(
hurrmmmmm.. :(

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~