Monday, December 12, 2011

~personal taste~

hai..
hari ni nk cte sal PERONAL TASTE ni.. huhu...
sejak akhir2 ni mmg xde feel nk bljr, so, aku isi ms terluang tu dgn tgk cte ni..
you know what happen??
haha.. aku ni bi xde lah bgs sgt an so, inisiatif sendiri, aku tgk cte ni then bila ada perkataan yg aku xtahu, aku tulis kt buku note, then cari makna.. hurmm..
even buang ms tgk cte korea ni, tp aku suka utk jadikan yg ngtf itu kpd yg positif like this.. :)
org kata tgk cte korea bazir masa dan xde manfaat..
that's true but kita sendiri sebenarnya yg jadikan cte tu bermanfaat atau sia-sia...
haaa, sape setuju? agkt!!! huhu....
kebanyakan cte korea subtitle nye in english, so, aku amik kesempatan ni utk improve my english with this way... sambil bljr, sambil enjoy.. kn best gitu.. xde lah bosan sgt an..
then, lepas aku dh kumpul perkataan yang aku xtahu tu, aku cari makna nya..
ermm, ad lah gak yg aku xjumpa, tp xpe, i have another alternatif utk dptknnya.. huhu..
apa dia? google kan ada.. huhu...
tp kdg pun xleh cy gak google ni, len kita nk len yg dia bg.. huhu...
but anyway, ms yg aku sengaja luangkn tu aku xbazirkan dgn tgk cte korea ni semata...
aku minat korea???
haha... baru jerk minat, tp xfanatik pun...
lau mcm sesetgh org tu, fanatik sampai tgk berkali-kali, tp aku x sampai cm tu lah..
just 1cte jerk yg aku tgk lebih dari sekali,..
cte my girlfriend is GUMIHO...
haaa, cte ni mmg aku suka, dan setiap kali aku tgk cte ni mesti aku lpr.. huhu....
berbalik kps cte personal taste ni,
cte ni best gak n agk complicated but still humor...
mmg klkr, tp sebenarnya ad kesedihan yang teramat cz heroin dia xde mak.. cian...
yg klkr sal gay.. hahaha.. knp?
haa tgk dulu baru tahu.. huhu..
tp rs nya semua dh tgk kot, cuma aku jerk yg lmbt tgk.. huhu..
aku mmg gini, suka tgk cte famous after cte tu dh xhangat..
tp len lak dgn cte GUMIHO tu, aku tgk cte tu, sblm cte tu hot...
then, bila cte tu dh mula hot, ms tu aku dh tgk dh.. :)
ms tu lah aku tgk kali kedua.. em cuma cte princess hour jerk yg aku xtgk habis...
entahlah rs cm xdpt menarik perhatian aku lg...
before this tgk my fair lady, mmg best sbb lagu dia.. huhu...
b.o.f pun xtgk abis.. hehe..
so, kt sini nk katanya, tgk cte korea jgn tgk saja tp tgk ad sbb tertentu...
so far, english aku makin ok pun sbb aku tgk cte korea..
huhu... ok lah.. takat ni dulu ye.. byeeeee....~

p/s: abe, jln tu jln gak, tp berigt ye awak tu xsht lagi, so hati-hati.... :) bykkn minum air ok...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~