Monday, December 5, 2011

~ustaz sanusi vs super junior~

haaaa.. topik pelik an,,,
hari sabtu lepas, mbe aku contact aku mnx tlg aku hntrkn dia ke klia..
tp aku x thau jln, jadinya cadang nk g lah ramai2...
mula2 tu rs sempat nk jumpa ustaz, tp lama2 tu entah cm ne, ad msalah ckt, sampai klia tepat jam11 malam dan flight ustaz jam11 malam tu gak...
sampai kt pintu masuk tu aku ty dgn akk yg jaga pintu tu..
dia kata, flight tu dh terlepas dh.. sedihnya xdpt jumpa ustaz.. :(
tp kitorg xsia2 kan perjalanan ke klia tu, kitorg pun amik gmbr sama2 sbg kenangan kt situ..
klkr an..
xlama tu, terdgr suara dak pmpn terjerit-jerit kt side viewer tu...
rupanya super junior dtg...
kitorg pun seronok gak lah..
seronok bukan sebb ap, tp seronok sbb klkr tgk diorg yg gila2kan super junior tu sampai nangis2.. aku apa lagi, amik gmbr lah situasi tu..
haha... klkr mmg klkr, tp tu sbg muhasabah diri nanye..
yg mn pd waktu, pmpn semua hilang ingatan sbb npk super junior dtg..
ad lak, dpn2 aku ni, lps dpt tgk tu, die ke blkg sikit, then kta,
"ya Allah, alhamdulillah, alhamdulillah.. syukur2.."
lah, igt tuhan gak rupanya... aku igtkn dh xigt tuhan dh terjerit-jerit cam histeria, terlompat-lompat cm monyet... aku tgk gak lah super junior tu, tp xde lah sampai cm mereka2 ni...
tahu x, super junior tgk dgn muka pelik then, ad gak lah yg lambai...
jln selamber jerkk, lps tu muka cm xde perasaan..
lau aku lah jadi diorg, aku terus bla dr situ...
mmg lwk tgk keadaan tu..
tp hati ni sedih dan kecewa sbb pmpn2 yg ad semua hilang ingatan dan hilang malu untuk wat cm tu... rs hati ni nk jerk ckp cm ni kt diorg tu,
"agknya lau ada ulama' dtg, korg tunggu x cm korg tunggu super junior??"
"agknya lau Rasulullah yg dtg, korg tunggu x sampai cm ni, korg rs apa2 x lau korg wt cm ni? korg rs ap perasaan nabi lau npk korg terkinja-kinja cm ni???"
huh.. agaknya, apa jawapan diorg eak???
huhu.. apa2 pun, fhm dh np keadaan jd gitu, sbb nye, sekarang dh akhir zaman, dan semua yg mustahil jd xmustahil... tu jerk kesimpulannya...
dan balik tu kami semua rs sedih sbb,
1) xdpt jumpa ustaz
2) tgk perangai pmpn2 tu cm org kne histeria
3) KNE SAMAN!!!!
4) xcukup wet bw sewa...
yg ketiga n keempat tu mmg lwk :)
hahaha.. pengalaman.... huhu.. :)

2 comments:

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~