Tuesday, March 6, 2012

tugasan

tugasan aku dari minggu pertama sampai minggu ketiga, bertali arus, xberhenti..
rsa penat pun ada gak... tapi nk wat cm ne, dah tu yg aku pilih dari awal, so, aku kne terimanya dgn hati yang rela...
lagi pula, kalau busy2 sikit ni, aku dpt lah uji keprihatinan aku sendiri dalam tugasan yang sepatutnya aku but..
huhu... walau pun cm tu, dengar cm biasa jerk, tapi, apa yang aku wat ni pun, ada gak yang xsukanya..
erm, biasalah orang an, xleh nk kat apalah...
biarlah.... yang penting aku xkacau hidup orang..
tapi dalam minggu ni aku ada serabut sikit...
balik kampung hari tu pun, ada masalah sikit...
salah faham.. biasalah... dengan adik beradik kalau x bertegang leher, x ceria an...cm tu lah maksud aku..
tak puas hati, nak dia jerk menang, nak dia jerk kita ikutkan,, xnak dengar penjelasan orang lain..... alah, masalah2 biasa .... tapi malas nk layan sangat kalau dah cm ni... takut melara, nanti jadi benda lain pula.....
so, hopefully, sem ni, lebih baik dari sem lepas.....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~