Sunday, July 8, 2012

ATRA

atra adalah singkatan dari Akademi Teater Rupawan Asli...
kelab ni under UKP HEP USIM....
aku join kelab ni lama dah dari tahun 1 lagi...
since that sampai skrg aku baru join 1 pementasan teater iaitu, teater preh..
nk di khabarnya, teater ni dlm Festival Teater MAKUM di UM...
performnya hari jumaat lepas...
erm,,, byk lah gak cabarannya...
walau bagaimanapun, mlm ni, pada kali ini, ATRA telah membuktikan yang ianya boleh terus maju dengan tenaga kudrat yang ada sekarang niyh...
dlm group kali ni, aku merasa terasing...
mereka bekerja sekuat hati dan berkorban byk benda...
sdg aku??? even aku terus cuba utk berkorban, tetapi, pengorbanan itu tidak di lihat sama sekali hanya kerana aku jarang hadir...
xpe, aku xkisah pun... yang penting, keringat mereka berbaloi dan terbals malam ni....
syabas wt ATRA....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~