Saturday, June 30, 2012

.::program kemasyarakatan bersama LTH, 30 jun 2012::.

alhamdulillah, hari ni selesai sudah 1 program anjuran kelab dengan kolabrasi pihak LTH n Pusat Pendidikan Al-Irsyad Labu..
memang best lah tadi...
seharian di sana, dari pg sampai petang...
pada mulanya aku cuak gak an, yelah 1st time handle program kot..
sekali handle, penyertaan 2bas....
ad tv al-hijrah sekali lak tu...
fuh! memang gempak lah rasanya an..
dah tu, pengarah dari HQ dtg nk tgk program...
wah! mmg lah aku cuak sgt lw xjd..
tp td pun byk dpt backup dari LTH sendiri n pnddk kampung+warga n tenaga pengajar sekolah tu gak...
syukur sgt2 dah selesai, n xbyk sgt masalah yg timbul..
cuma ada lah sikit2 tu, erm, biasalah terlepas pandang an benda2 kecil ni...
xsangka an, kne interview gak tadi,, huhu... gugup tu...
gagap aku depan kamera.. hahaha
tapi bukan aku jerk yg gugup, kamera tu pun gugup gak sampai ms aku ckp tu, ttbe habis bateri.. haha...
kelakar an... kameraman tu kata, awk ckp jerk ttbe habis bateri... dia gelak jek... hehe...
erm, komen sal pnddk kampung?
ok jerk diorg tu...
komen sal pljr dia?
oh, molek2 belaka dema... hahaha.... comel2, peramah sungguh...
guru2 dia?
oh, lg ok, cuma kdg2 tu terasa cm syadid ckit lah, tp aku phm knp... hehe... cz aku dulu pun dari sekolah yg sama dengan jerk cm tu... :) so, xde mslh lah... fhm lah lau knp ttbe ada sesetgh bdk tu ttbe paling muka, masam muka, hehe, fhm sesgt dh.. :)
cumanya, td tuyh, huhu,,, dpt kecek meta dgn 'abe'... kuang3... perasan sungguh aku ni an...
cukup2 lah dah ad yg 1 tu... hahaha...
erm, ok lah, ni jerk nk cte nye sal program ni...
len tu, xde dah kot... :) nk rehat lak... :) daa~

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~