Friday, June 1, 2012

~family g perak~

sedih! :(
family semua g perak...
aku nk ikut, tapi terikat dgn assignment, exam, kerja2 kelab yg xsettle lagi...
sedih...
hasratnya, nk jumpa family kt masjid india, tapiiiii.....
susah nk cerita....
ermm....
sepatutnya hari ni, sabtu, 2jun2012, aku g masjid india dgn kak jah n na,,
tapi, sarah kata nk g umah farah wt assignment oop kt sana..
aku kne g juga cz aku segroup dgn dia...
tapi, ap yg terjadi, pagi ni, fafau dtg umah, stdy dgn sarah, kak jah n na dh g masjid india dan aku xtahu bila nk g umah farah nya.....
lau g umah farah esok, aku leh g masjid india pagi ni... untung2 dpt jumpa family aku kt sana...
mmg blk hari tu aku dah jumpa family semua, tapi x jumpa abang am n family dia.. :(
dan lagi, bkn salu dpt rs family aku g rombongan, jln2 dgn family di luar johor...
BUKAN SELALU....
sebab family bkn org sng, nk jln2 cm ni pun, planning dari tahun lepas lagi..
save bajet dari tahun lps lagi....
bila dpt g, aku pula xde... :'( sedih.....
erm.... nk wt cm ne, dh bkn rezeki aku g sama2 dgn family aku...
saat indah aku bersama family hy waktu raya sahaja....
suasan yg biasa, dn dah salu rs...
tahun lps, xdpt ikut sama2 epi2 kt muar....
thn ni, kt perak...
thn dpn? xtahu lah, apa lagi yg aku akn terlepas....
ermm... xpe lah julie, nnt g sendiri..
tapi beza lah g sendiri dgn g bersama family...
g 1 tempat dgn kwn, n dgn family, lain...
g tempat yg dah salu g dgn family, bila dgn kwn, rs lain..
g tempat yg dah biasa dgr dari kwn2, bila family dpt dtg, rs lain...
lagi pun, mmg hjt aku dr dulu nk ajak family aku jln kl...
tapi mslhnya, aku xtahu cm ne...
ni dh ada peluang walaupun sesaat, aku lak yg xde...
ramai yg kata, xpe lah julie, lain kali an ada lagi...
JANGAN BAGI AKU HARAPAN YANG TAK PASTI!!!! AKU BENCI!!!!
mmg tmpt tu x bergalih, tapi tak pasti akan datang ad lagi atau x, n family aku dpt g semua atau x!!!!! FAHAM TAK!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~