Monday, June 18, 2012

kepercayaanku di robek!

bisa saja semua ini berlaku dengan takdir tuhan...
aku menerimanya dan siap menerima apa pun yang terjadi...
sebentar td aku melihat sebuah perbualan yg menyakitkan hatiku....
memangnya itu adalah bicara teman yg akrab tapi bisa saja kan dia menjagainya...
memelihara batasnya....
sedang aku bisa menjaga batsku dengan teman2ku mengapa tdk dia????
bersenang2 dengan teman sdg aku di biarkan...
siapa aku di hatinya????
sekalipun tidak pernah bicara hemah....
kasar dan keras sering di lontar pada ku...
aku menahannya dengan tanggapan itu adalah dia yang harus aku terima...
tetapi ternyata, hanya di hadapan ku sahaja tetapi tidak dengan yg lain...
mengapa harus begini????
sepatutnya aku tidak harus merasa sakit di hati,
tetapi, tadi, hatiku benar2 sakit!
terlampau sakit!!
di dalam perbualan itu, sepertinya dia mempersendakan ku....
dan itu membuat aku bertambah sakit!
aku menjaga batasku hingga semua teman menganggap aku sombong...
tetapi hanya segelintir yang memahamiku...
ada juga kerna itu mereka tidak sekali mengendahkan aku....
hanya kerana aku menjagai dia...
kemunculanku di dunia IT dia, tidak pernah di endah....
walaupun di ruangan chatt...
aku ini bagaikan tunggul...
kadang kala bagai kucing yang meminta makanan!
mengharap dan terus mengharap....
setelah kejadian tadi, aku semakin lemah utk pelihara semua ini..
aku capek!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~