Friday, June 1, 2012

assignent web

assignment web yg dh lps ni adlh assgnment group...
mcm2 hal lah jd lau dh kata group an...
so, kita akan jumpe pelbagai perangai..
tp yg plg aku xsuka bila berhadapan dgn perangai org yg xnk wat kerja tapi nk nm ada dlm list group...
mslhnya, ini bkn sekali, tp pd aku dah berkali-kali org yg sama wt perangai..
kt group len pun, dia wt benda yg sama..
maybe dgn org lain dia leh terlepas, tp bkn dlm group aku lah an...
dia wt kerja yg pd aku terlalu sikit then lps tgn bila kerja yg dia wt tu x lengkap....
bila suruh bertanggungjawab, wt xkisah n wt xtahu...
ibaratkan wt kerja melepaskan batuk di tangga...
dah wt, dah siap, x semak, terus anta utk double cek, bila ad yg xbetul, suh betulkan, wt xtahu n terus enjoy, xde wt persiapan utk presentation...
nasib baik presentation kali ni, markah individu..
sir akan soal, seorang demi seorang, dan markah di ambil dari cara orang tu sendiri present...
memang aku suka lah an cz udah tentunya orang tu akn imbalan yg sepatutnya... huhu...
bila sampai turn dia di soal, sir soal soalan cepumas... tahu apa yg sir soal?
soalannya,"so, what you did in your group?"
hahaha.... di ty kan soalan tu pd org yang x wt kerja...
so agk2 korang lah an, ap yg dia akan jwb?????
hahaha....
TERKEDU!!!! xtahu nk jwb apa..
dia pndg aku, aku terus borak dgn orang sblh dia...
hahaha.... jgn harap aku tolong!
dia wt aku cm bola before present tu...
aku yg double cek repot, aku yg npk kerja dia xlengkap, aku yg suh dia wt semula, n apa yg dia wt??? dia g karoke blk kul1!
cm ne aku tahu????? hehehehe... ada laaaaaa.... huhuhu....
orang cm ni mmg kne pasang spy byk sikit biar apa yg dia dpt setimpal dgn apa yg dia buat... huhu.... dgr cm jht an, tp itu yg sepatutnya!
sampai bila dia perlu di beri ihsan???????
sampai abis study???? NO!!!!!
huh.... selesai presentation, aku puas hati!~
huhuhu..... hope dia dpt imbalan yg sama dgn apa yg dia buat....
advise for others, "jgn tiru gaya ini.."

1 comment:

  1. haha..bagus2..bagi pelajaran kat org camtuh..
    aq pun penah kena dok,tapi aq jenis malas nak bagi karma2,aq biar je and tggu result final..ceh ! haha

    ReplyDelete

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~