Sunday, September 2, 2012

Open House Rumah Dato' Ihsanudin di Taman Bintang


hari ni, 2 september 2012 jam 8pm, ad umah terbuka kt taman bintang, umah dato..
ni baru jerk sampai umah, baru balik...
mula td mmg cm mls nk g cz dlm kepala ni dh terbayang, mesti ramai orang n sesak..
mlsnyaaaa...
tambah dgn pntnye lagi x ilang2 dari smlm...
tp, pk kn nnt kt umah sorg, g je lah...
sampai sana, wah! npk cm meriah... ad khemah besar n panjang..
ada banyak stall makanan n air n ais krim...
aku igtkn kne beli, rupanya, FREE... huhu...
kaki ni dah mula jalan laju sikit... hehe..
then, sampai kt situ, aku tgk ad stall nasi beryani kambing! BBG KAMBING!!!!
waaaahhhhh!!!!!! syokkkkk tuuuuu...
ap lagi, kaki aku makin laju.. dah lah free.. hehe....
then, makan lah dgn penuh khusyuknya sambil di selangi dgn halwa telinga dari persembahan2 nasyid kanak2 dan org2 veteran...
lepas makan2 tu, ad persembahan dari artis...
xtahu lak ad artis... 2orang... maya n siti norsaidah, kakaknya siti nurhaliza :)...
xsangka an, ad artis gak yang di jemput.. aku apa lagi, npk maya an..... my favourite!~
huhu.... lepas dia wt persembahan tu, dia turun jerk, aku terus dekat dgn dia, cuit n amik gambar sama2 before ramai yg cuit dia cz ms tu xde org yang cuit dia lagi...
after aku pggl dia n amik gmbr, baru ad org pggl2 dia... ramai... huhu...



hehe.... ok x? biasalah, amik guna nst camera 2mp jerk, so kualiti kurang sikit lah.... :)
lps aku amik gmbr dgn kak maya, barulah ramai yg cuit dia....
after tu, aku pun amik kesempatan nk no fon dia....
dia suh jumpa dgn p.a dia, aku jumpa, kak lin :)
peramah, nice people....
saja je, nk amik no fon, ne tahu ad nk wt program apa2, pggl dia pun ok gak an :) hehe...
berangan je lebih.... huhuhu.....
lama gak lah kt situ... kul10 lebih baru gerak balik ke rumah...
before balik ibu suh amik burger...
aku beratur lah.... ramai bdk2 yg berebut, xklh mak2 bdk, bpk2 bdk pun ikut berebut gak....
aku?? please... xdenye aku nk berebut2 k...
aku tunggu je lah.. alah benda free n byk lagi an,, xkn larinye lah....
erm, lamalah gak aku tunggu tu... dari org ramai kt situ, sampailah orang dah tinggal sikit... punyalah sabar an!!! :P weekkkk!!!~~
bkn ap, klkr tgk gelagat org2 yg menunggu tu...
yg wt kejenye, yg menunggu, hahaha....
tgk kerenah2 bdk2 duk bodek abg2 burger tu nk burger...
kerenah abg2 ni lak duk melayan bdk2 ni yg duk bodek2 dari td mnx bg dulu... hahaha...
ad yg sbar, ad yg xsbr melayan kerenah2 bdk2 niyh....
yg sbr tu, ayt mmg sdap lah an, yg xsbr ni yg klkr... ots (on the spot) ckp nya... hahaha...
tu yg wt aku xbosan tunggu kt situ...
mcm tgk tv lak an tgk gelagat org ni...
xlama tu, ad sorg abg ni, perasan aku tunggu dh lama kt situ..
dia ckp dgn kwn dia yg kt sebelah aku tu, "eh, akk ni dh lama tunggu, bg dia dulu.. kak, dh lama an?"
aku kata, "eh xlah, skjp jerk"
lps tu, bdk tu pgg kn satu polisterin, then dia suh kwn dia bg kt aku...
"bg lah kt akk tu.. kak, satu jerk an?"
"haah, 1 jerk"
yg bdk sebelah aku tu kata,"laaa,, knp xckp dari td?"
aku senyum jerk... dlm hati, mls nk berebut2 lah... say thanks, n bla...
tp mmg klkr tgk gelagat dorg ni.... hahaha....
habis marhaban dgn dato' noh gadut, aku pun balik... tersaing lah dgn dato'...
huhuhu... gitu lah cte nye serba sikit sal open house mlm ni.... aku pun dh pnt, nk rht :)
daaaa~~~

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~