Monday, September 3, 2012

Pisau Cukur

ad yg ckp aku pisau cukur....
kwn dgn org tu sbb nk kn harta dia n kikis harta dia...
sampai hati dia ckp aku cm tu...
selama ni aku berkawan dgn org xpernah dlm hati terlintas kata aku berkawan kerana harta...
tapi knp dia ckp aku cm tu?
sungguh menyakitkan hati ni....
dia kata, aku kedekut sbb ssh nk tlg dia dr segi kewangan...
dia kata mcm2 kt aku..
hati aku dh cukup sakit sgt...
aku terasa di hina, di pijak...
minta di hargai setelah memberi..
mcm mn lg aku nk hargai dia?
xkn sampai nk di sanjung2....
tp terlampau sakit sgt cz dia kata aku pisau cukur....
for him, xnah sekali sy mengharap duit awk, xnah sekali sy pndg harta awk, tp sekali awk kata sy nk kikis harta awk, hopefully awk tahu yg sy kecewa dan itu 1 penghinaan bg sy...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~