Wednesday, September 19, 2018

20/9/18

Xtahulah kenapa dgn aku hari ni bloggie...
Minggu ni... No.. Dari hari selasa ri tu, aku hampir lupa amik hafiz...
Semalam ptg, patut amik baju, dah sampai umah aku lupa nk amik baju kt tailor...
Dah keluar lg g amik baju...
Ni td, aku masak nasi, x tekan suis rice cooker...
Dari kul11 kot beras tu terendam dalam air..
Lps tu, bila aku tgk nasi x masak lagi, aku p cabut plug, tekan suis...
Tu aki x perasan aku wt gitu...
Kak ain panggil... Dia suh aku tgk apa aku buat...
Ya Allah, terasa mcm dungu betul skrg ni...
Dah kak ain dgn anak2 murid semua doakan aku kuat ingatan.. Aamiinn...
Bila di fikir semula, aku tetibe aku terasa berat kt kepala...
Sakit kepala aku ni...
Aku dh mikir, sakit yg ari tu dtg lg ke?
Tp aku xde rasa sakit kepala yg teruk mcm ri tu...
Kenapa eah??
Aku stress ke? Apa yg aku stress kan? Entahlah, xde jawapan...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~