Wednesday, September 5, 2018

6/9/18

Bloggie...

Aku akan telan semuanya...
Cacian makian terhadap aku dari suami sendiri...
Ye.. Aku akan telan... Walau memang ad salah aku atau tidak, ye aku akan telan selagi hati boleh bertahan...

Bloggie...

Aku ni manusia biasa... Ada hati dan perasaan yang ingin dibelai, ingin di sentuh dgn lembut oleh kasih dr suami...
Tapi aku mengerti, aku xkan dapat semua tu..
Takkan dapat sampai aku mati...!
Maka aku akan tahan, telan, pendam hingga kesakitan dan keperitan menahan rasa ini menjadi parah dan barah...

Bloggie...

Aku sedar, aku x diperlukan...
Aku sedar, aku x di ingini...
Dalam keluarga sebagai anak, adik, dan skrg sebagai isteri, ibu, menantu...
Keberadaanku menyusahkan semua org dr sejak aku lahir hingga sekarang...

Bloggie....

Apakah tujuannya Allah menciptakanku?
Kalau kelahiranku, hidupnya aku senantiasa menyusahkan orang disekelilingku...
Apakah tujuannya Allah memberikan aku nikmat, sekiranya setiap yg hadir itu aku syukuri tetapi aku di khianati?

Bloggie...

Apakah salah aku ?
Apakah salah keberadaanku?
Apakah salah kelahiranku?
Adakah aku tidak layak dilahirkan?
Sememangnya aku x lagi diperlukan oleh sesiapa...
Tapi mengapa Allah masih menghidupkan aku?

Bloggie....

Pernah aku mengharap bulan dan bintang...
Tapi bila aku menghadapi kenyataan, aku x lagi mengimpikannya...

Bloggie...

Dulu sebelum kahwin, sangat indah kata-katanya walau x pernah hati ini dibajai dgn kasih sayang palsu...
Dulu sebelum kahwin, pernah dia menjanjikan layanan istimewa sebagai isterinya, kini? Walau aku x pernah mengungkit, tp aku lihat, sejauh mana kwbenaran kata2 itu?

Bloggie...

Aku redha sekiranya ini takdirku...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~