Friday, October 5, 2018

Ketawa

Jarang aku dgr abg ketawa berdekah mcm ptg td...
Seronok pulak.. Hahaha.. Poyonyeee akuuu...
Tapi kan, dgn aku, abg serius sgt...
Kdg tu rasa mcm tgh ckp dgn big boss...
Kdg tu, mcm ad gapp...
Kdg tu terasa mcm bibik..
Kdg tu terasa mcm perempuan simpanan...
Perempuan simpanan??
Enthlh, xyhlh cte sini... Hehehe.. Secret... Huhuhu...

Tp selalunya bila berdepan dgn abg, 1 perasaan akn menguasai jiwa iaitu TAKUT...
Memang dlm perkahwinan, isteri akan rasa mcm ni ke?
Tu kdg aku pelik, ad isteri yg berani mrh laki dia...
Aku terfikir, dia x takut ke dgn laki dia?
Ermmm....
Kdg tu, menggeletarlah juga kaki lw ckp dgn abg...
Bila luah something, x kisahlah mende, terasa mcm aku buat dosa besar weyh... Huhuhu...
Poyo eak...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~