Wednesday, October 10, 2018

.:: SEDIH, SURAM ::.

mingu lepas, ummi xde kat rumah..
dia kat umah kak ct...
nak tunggu kak ct bersalin...
aku mula rasa sunyi sikit sebab selalu borak dengan ummi..
ni ummi xde, sunyi sikitlah..
tengok sana sini kosong je..
semua keje2 ummi aku buat..
semua ke??? hahaha.. xlah semua.. sikit je...

lepas tu, aku borak2 dengan abg..
terasa suasana tu kembali cerialah..
aku pn rasa happy..
yelah, bila tanya ada jawapan kan.. selalu xde.. hahaha..

tapi malam td, abg mcm suram je dgn aku..
aku tanya x jawab pun..
x reply pun..
x tengok aku pun..
sedih rasa..
tapi bila fikir aku punya sedih, aku terfikir, mungkin abg rasa lagi sedih kot dari aku..
enth apa yg dia fikirkan aku pun x tahu..

ermm...  enthlah bloggie..
kadang tu terasa aku ni x cukup sempurna jadi isteri abg..
tapi, mana ad org yg sempurna kt dunia ni...
ermm xpelah, mungkin abg penat kot semalam tu..
tu yg dia diam je agaknya...

aku pun kena belajar faham perasaan org lain..
yelah dulu, aku faham hati org, perasaan org lain, tapi org buat naya kt aku..
lps2 tu, aku dh malas nk faham ahti org, aku jd selfish..
sampailah la ni Allah dah tegur melalui wasap abg tempoh hari...
aku sedar mana silap aku...
In Shaa Allah akan ku perbaiki...

cuma skrg ni mode : sedih, suram....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~