Wednesday, November 7, 2018

7/11/18

Kadang kan, aku terfikir, salah aku ke?
Ermm...

5&6 hb aku kursus...
11 subjek 2hari 1mlm...
Struggle giler kepala ox ni..
Dgn sakit perut, cirit birit, sakit kepala...
Mana lg ko nk siapkn buku log...
Mcm2 dlm kepala...

Balik dr kursus, pinggan mangkuk, cawan, sudu garfu melambak dlm sinki...
Dlm keadaan ko dh letih lesu, baju kotor penuh sebakul...
Allahu... Sgt memohon kekuatan...
Semua tu bkn aku yg kotorkn...
Katanya basuh perkakas sendiri... Ermm...
Xpelah...

Fikir positif, org lain ad yg lg teruk dr aku...
Hari2 rumahnya mcm tu...
Sejukkn hati, pujuk sendiri...
Bknnya aku xpernah pn ngadap selambak pinggan cawan kotor cmtu...
Lagi byk de tu ad...
So, ap nk kesah?
Cuma tu lah, delay ni jgn salahkan aku knp x basuh lg...
Aku penat, ox aku serabut, aku bukan robot, aku bukan boneka...
Kdg2 mmg perlukan bantuan...
Walaupun itu hanya khayalan aku je ad org tlg urus...

Mls nk ulas pjg... Ermmm...
Zikir fatimah sentiasa membasahi bibir...
Pandang sinki tu, sebanyak itu yg kotor, sebanyak itu @ lebih juga pahala ku...
Aamiiinnn...
Ermm...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~