Saturday, March 30, 2019

.:: AIB ::.

Aib ialah malu
Perkara yg memalukan..
X kiralah perkara apa sekalipun...
Asalkan ianya memalukan kita, itulah aib...

Jaga aib org, Allah akan jaga aib kita..
Kita buka aib org, dlm masa yg sama, Allah buka aib kita...
Paling dahsyat bila Allah buka aib kita di akhirat...
Malu yg teramat...

Terasa hati ari tu bukan sebab orgnya.. Tp sebab apa yg di kata tu...
Memalukan... Bengang...
Aku dh kahwin kot, dah ada laki kot, dah ada anak..
Layan aku mcm umur aku budak 5y...?
Nonsense!

Yes.! Dia ibu, suka hati nk ckp apa..
Tp jaga2... Jadi ibu jgn malukan anak...
Xkiralah depan sapa sekalipun...
Nauzubillahiminzalik..
Pengajaran buat aku lah...

Memang sebelum2 ni aku nah kena juga mcm ni...
Tp kali ni abg pn terasa hati...
Aku malu sebab ibu malukan laki aki dlm group..
Lps tu, ad pulak yg sokong post kt group lg 1...
Weyh, dulu ko x puas hati, cari backup beso utk backup ko...
PENGECUT!
X puas hati, bersemukalah...
Haaa time tu lw kena ayt biadab aku jgn mrh r...
Disebabkan ko aku jd kurang ajar dan biadab dgn ko...

Tua, aku dh x kira ko sape..
Lw ikutkn hati dh mls dh nk lyn ko lg..
Mls dh nk jumpa, contact ko lg..
Tp disebabkan ko tu darah daging aku...
'Adik beradik', so aku diam...

Betul kata abah, aku ni blh jd adik beradik bergaduh..
Kalau mcm tu, delete aku dr family korang!
Aku xde lg bagus kan...
Punca pergaduhan pn dr aku an..
OK FINE!!!!!
Leave me alone!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~