Tuesday, December 21, 2021

husna sembelit, xboleh makan pisang

makanan pertama yg husna x boleh makan banyak ialah pisang.. akibatnya, husna sembelit, 3 hari susah nk berak... so, lain kali, kalau nk bagi husna pisang, kena banyak minum air... pisang pure bkn yg proses... khamis lepas, aku bg husna makan pisang, banyak.. 2 biji.. since that, aku perasan husna berak mula sikit2.. mula pelik tp igtkn nanti husna akan berak lagi banyak..  tp makin hari makin kurang berak... aku bg dia minum air, mungkin kurang agaknye, so, husna makin susah nk berak... last, td lps maghrib, nampak husna meneran, sampai kepenatan.. cpt2 aku cari buah nk suap kt dia, bantu dia berak, tp x jalan... last2, cek pampers, ad kesan tahi tapi cair sgt... mcm air tahi... aku cebokkan husna, time tu, rasa ad taik tersekat kt lubang bontot dia besar xboleh keluar... husna masih meneran... aku tolong sikit2, sapukn air terus, cangkungkn dia, picit2 belakang dia, taik dh mula keluar sikit, aku terus kn cebok, yg dh keluar tu keras, so aku tolong tarikkan perlahan2, ikut flow... tp x berjaya.. husna penat dh nk teran, taik masuk semula... terus jumpa ummi, ty mcm mn nk tlg husna keluarkan taik tu, ummi suruh bg husna minum air.. sblm pakaikan pampers, aku cek lagi bontot husna, taik dh masuk dlm 100%.. terus pakaikan pampers, bagi dia minum air kosong... 1oz setengah dia minum, terlelap dh... ya Allah, kurniakanlah kesembuhan buat anakku nurul husna binti umar abdullah al pasirrisi bin yusoff, semoga jap lagi, mudahlah dia nk berak, dan keluarlah semua kesakitannya... aaamiinn...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~