Monday, June 20, 2022

21 jun 2022

Aku xnk duduk rumah ni...!!!
Rumah ni buat aku stresss...!!!!
Apa aku buat semua salah...
Masak salah, x masak salah...
Tinggalkan makanan salah, x tinggalkan makanan salah...!!!
Semua salahlah...

Kesalahan sendiri, semua tala ke aku...!!!
Sendiri yg salah LANGSUNG TAK NAK MENGAKU...
Bangang...!!! 

Aku malas dh nk kemas,
Aku malas dh nk masak...

Sebab apa aku buat semua salah...!!
Aku malas dh nk hidup kt rumah ni...!!!
Semua org nak cari salah aku je...

Mentang² dalam kepala otak tu dh tertanama org jawa ni PENGOTOR...
Habis semua taik sampah dia letak dlm bilik air aku lah...!! 
Sapu² depan, sampah masuk kt bilik aku...!!
Igt aku x nampak ke??

Aku buat hal, aku buat kepala aku sbb aku dah GERAM sangat²...!!!
Lantak ko nk pk aku amende...

Nasi dh tahu basi, tunggu aku buang...!
Walhal dah tahu aku sibuk..!!!
Mata tu buta agaknye...

Aku beli sarapan, buat sarapan utk SEMUA ORANG....!!
Tapi langsung x di makan....
Makanan utk anak aku, aku dh ckp yg mana, DAH SEDIAKAN lah bodoh...!
Tapi x di sua pn... 
Last² anak aku lapo kebulur, aku yg kena marah...!
Makanan atas meja sampai BASI...!!

Mlm aku pernah tinggalkan mknn atas meja pk nnt dia nk mkn mlm²...
Aku tahu tgh mlm dia lapo nk mkn...
Tp esok pg ckp apa?
Jgn tinggalkan mknn atas meja, bersemut...
Bkn ckp dgn aku, ckp dgn ank dia, sambil perli² aku....
Bangang... perangai mcm setan...!!!!!!!!!

Bila aku simpan semua mknn, kebulur tgh mlm, salahkan aku...???!!!!!!! 

Aku ni nk mcm mn SETAN...!!!!!!!!!! 
Aku stress lah bodoh...!!!

Aku dh mls nk ckp, sbb aku ni bodoh...
Laki aku kata org bodoh jgn byk ckp, nnt makin nmpk bodoh....
Dia pn ckp bodoh sbb dh aku mmg bodoh...!!!!

Watpe lg aku hidup...!!!
Bek aku mati dgn anak² aku...
Sbb bodoh aku ad dlm darah daging anak² aku...!!!!!

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~