Tuesday, June 28, 2022

28 jun 2022

Hari ni, hari kedua kemas kedai...

Kemas kedai?
Act cmni cte dia..
U.adam, ustaz aku kt mj dulu offer niaga jual kebab depan kedai dia..
Dlm masa yg sama, gerakkan kedai dia juga...

Abg anak didik u.adam dulu...
Selalu ikut ke mana shj u.adam pegi 😅
Jd ustaz offer kt abg..
Abg plan, dia jual kebab, aku tlg gerakkan jualan dlm kedai dia yg byk melambak x habis lg tu...

So, cerita dia, smlm mula kemas sikit²,
Dan hari ni, kemas bahagian belakang tu 20x20,
Mencuci, memberus, tutup lubang² laluan tikus dan biawak...
Alhmdllh, keja² tutup lubang dh nk siap... 

Sbnrnya hari ni jadual gi beli brg tadika...
Tp td tgk abg letih sgt...
Aku pn exhausted dh ni....
Pregnant dh 6 bulan setengah, perut aku memboyot giler...

Rezeki ank no 3 ni,
Abg dpt tapak niaga jual kebab
Aku dpt tapak jual barangan aku kt car booth sale

Alhmdllh, syukur..
Walau aku xnmpk jlnnye,
Cerah ke x...
Ad untung ke x...
Tp mcm abg ckp, 
Hasil tu kerja tuhan, kerja kita usaha...

Mudah-mudahan aku dgn abg, sihat, diberi kekuatan kudrat nk membina hidup...

Masa dgn anak² tu kdg yg aku pk selalu...
Anak² aku selalu tinggal kt umah...
Sempat jumpa siang, jumpalah..
Kdg tu mlm baru jumpa...

Ni dh masing² busy, mmg anak tu tgk diorg main² lps tu dh tido.... 

Utk anak², aku serba salah sgt²...
Alhmdllh hafiz ank yg sgt baik..
Sangat memahami aku dgn abi dia...
Sgt boleh di harap... 
Husna, apa dia fhm 😅 
Nmpk aku, nk dukung, nk main, nk susu, nk mkn, nk tido...
Tu je dia tahu 😅 

Minta maaf anak² mama...
Masa kecil kamu mama abi sibuk nk kumpul duit utk kehidupan kita....
Harap anak² mama maafkn mama

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~