Tuesday, January 9, 2024

kena denda

First time hafiz kena denda hari ni..
Biasanya kena marah or sesi kaunseling..
Paling up rotan...
Tiap kali dia buat salah..
Minima punya hukuman, jelingan maut mama 🤣

Tapi hari ni, 
Perangai yg perlu di cantas...
First time kena denda...
Sbnrnya dh byk kali ckp, tp x jln 🤭
Ngs² dia...
Husna hani bergilir dtg peluk dia yg tgh kena denda..
Paling lama peluk hafiz, hani..
Husna peluk sekejap sbb dia dtg kt aku, 
Nak backup hafiz..
Dia suruh aku syg hafiz 😅
Sbb sayanglah kena denda ni husna 😅
Dgn dia skli kena mrh,
Aku suruh duk jauh...


Tak lama pun,
3 minit je...
Siap bg warning,
Dia mnx maaf,
Settle...

Adik² dtg peluk hafiz yg dh siap kena denda..
Sbb diorg tgk hafiz mnx maaf peluk aku..

Its not easy..
Hati aku mmg kering bab² ni...
Biar aku yg mrh ank, denda, rotan..
Jangan org lain..
Sbb hati aku lg perit dr kesakitan anak aku kena dr org lain...


#makanak3 

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~