Saturday, April 3, 2010

~rindunyeeee!!!~

rindunyeee kat nad.. hurmm.. mlm semalam aku mimpikan nad.. aku mimpi die sakit n aku yang jaga dia sampai die sihat.. aku mimpi aku jaga dia kat hospital.. HSA.. dia asma.. sedihnyeeee.... rindu sangat r.. aku mimpi, die pengsan time tgh wt latihan untuk PBSM nye group.. masa tu aku angkat dia sorang pergi hospital.. rindu sangat sampai terbawa-bawa dalam mimpi.. sebenarnye, bkn nad jerk aku rindu tapi semua ahli 3aflin...
ni lah ahli dorm aku kat MJ.. happening tau.. walau sering dilanda bermacam-macam masalah, namun kami semua tetap sehati.. huhu..


ni ialah malam satu bintang.. tema kitorang untuk malam terakhir bersama.. dan malam tu lah, nad datang setelah meninggalkan dorm hampir 4 bulan... rindunyeee... bile ek dapat jumpa semua lagi??? rindu lahhh...

ni semua key-chain comel yang nad bagi lepas dia pergi... comel kan.. aku simpan lagi.. tapi kat ne ek??? oh ada2.. hehehe.. ada lah dalam simpanan aku.. huhu...
ni lah si pinkie.. pantang ada org pakai baju pink or guna warna pink, mang sedap r kena maki.. huhu.. xde lah.. ain ni mang suka warna pink n fanatik pink lah senang kata.. kalau kat dalam dorm tu, ada warna pink, sah2 ain punye.. huhu.. xde sape r dalam dorm yang fanatik pink selain ain.. huhu...

ni zaty.. die ni lak, fanatik biru.. huh.. sama jerk dgn ain.. p lam pic ni die xkai biru.. cz tudung die kotor.. hahahaha.. mandai aku jerk ek wt cte.. huhu.. apa-apa pun amng aku rindu sangat semua ahli dorm aku yang dulu.. miss gile2.. bile ek korang nk keje.. t leh wt reunion best2.. huhu.. mungkin dalam 6tahun akn dtg kot, kn.. masa tu, zaty dh.. opppsss!!!! terlebih sudah.. hahaha... jgn marah zaty... huhu...


tu lah sedikit cte tentang dorm aku.. xkn nk cte semua.. xpe lah.. biarkan saja tersimpan dalam memori ku selamanyaaa... :)

ku yang merindu....

1 comment:

  1. kuangjaQ ko julie~~~
    aq mane de tdung biru..
    sbb tu r x pkai..
    pndai2 je ea..
    kih3..:P
    aq pn miss u damn crazy la julie~~~~~

    ReplyDelete

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~