Wednesday, March 31, 2010

kurang sihat laahhh...

semalam, aku kurang sihat..
bangun pagi kepala dah pening, tapi boleh tahan lagi lah..
aku pergi kerja cam bse.. sampai kat tesco, kepala dah rasa lain..
aku mkn dgn shima.. masih maintain lagi lah.. leh tahan lagi..
aku ikut shima tolong ain wat beg orang tempah..
borak cam bse, cam aku xde apa-apa
padahal aku tengah tahan sakit..
lepas tengah hari, aku dah down gile2..
dah x tahan sangat..
aku duduk jerk dalam kedai.. x keluar..
sale dah pecah pagi..
petang aku tgk cam xde sape lalu, so , aku duduk lagi dalam..
sampai k.ngah call aku, suara aku dh lain macm..
petang abg am call, nk amik aku n k.ngah masuk petang..
aku kemas2, terus turun bawah, abg dh sampai..
k.ngah keluar kereta, salam aku n terus gerak masuk..
aku dh x tahan sangat dh masa tu..
masuk kereta x ckp sgt..
sampai rumah, lepas bersih2, terus tidur sampai tgh mlm, aku tersedar
n aku mkn nasi, mkn ubat,
aku tidur sampai pagi..
pagi ni rasa ok sikit, aku masuk pagi..
kalau x aku masuk petang..
pk2 balik, xpe lah, aku boleh tahan lagi..
sebenarnya, malam tadi aku dah dedor..
tu yg aku mkn ubat, xnk hari ni demam..
tapi ni pun dh rasa semacm jerk.. huh!! dugaan2.. hope aku dpt thn r sampai petang nnti..:)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~