Tuesday, March 23, 2010

waaaaa!!!!! kene buli!!!!!

huh!! you knw what?? i kene buli tadi.. huh..
nasib baik ni hari terakhir aku kerja kat kedai tu.. huh..
sabo je lh.. dari pagi aku datang, aku wt kerja sorang, dak sekerja aku tuyh,
melayan pakwe sampai x igt kerja.. bila aku penat, aku duduk, die cekak pinggang dgn aku.. eisyh!! melampau sungguh.. aku pnt2 die sedap2 melayan pakwe..
bila aku msg member, pandai lak die tegur aku jgn, tapi die wt melebih had boleh lak... huish!! sungguh x menahan.. baru 3 hari kerja dgn die, aku dh tahu die mcm mn orgnye.. pdn r org kat restoran sebelah tu jht mlt dgn die, sebabnye, die pun cm tu gak.. hurm.. dh pdn r tuyh.. mule, aku mls nk lyn die, baik cm ne sekalipun, aku acuh x acuh jerk td.. lma 2 pnt aku dh hilang baru boleh lyn die.. cm bse...
lak tuyh, die cari pasal dgn aku nih.. sale aku die ltk kat sale die.. huih, lg aku nk membara pun ada.. tapi, sabar jelah... aku kn penyabar.. huhuhu...
tadi, menanti masa nk balik, rasa cm lama lak.. aku dh mls nk tgk muka die lg.. bile dh balik nih, tenang aku.. lak tu, secara automatik, penat aku hilang semua.. hahaha...hope esok hari yg cerah bagi aku..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~