Tuesday, March 23, 2010

~terharu~ huhu..

hari ni kan hari terakhir aku kat kedai tuyh..
baru tadi ckgu ada panggil aku tolong die wt keje n kemas..
lau x, ehm, xde mknenye...
pastu td wife die dtg, wf die tu ckgu gak n kwn mak aku..
wf die dtg aku salam lah..
yg wt aku terharunya, ms wf die nk blk, dh sampai pintu kereta die,
boleh lak die patah balik jumpa aku n salam dgn aku..
aku terkejut cz p aku itu 1 penghormatan dan aku pk aku ni siapa dibuat cm tu..
sepatutnya aku yg hulur salam kat die tapi ni x,
die yg hulur salam kat aku dulu n kata,
"julie, esok dh x jumpa awak lagi dh, ni mlm last kan.."
sambil senyum kat aku..
aku balas senyuman die n cuma mampu mengangguk jerk..
aku terkejut..
tapi aku pk, die wat semua tu hanya kerana hormat pd mak aku jerk..
sebenarnya, untung kita baik dgn org nih..
org x wat jht kat kita, org sng dgn kita, malah org boleh aggp kita tempat yg selamat..
kalau ada og wat jht pun, lama2 mesti die x sampai hati..
percayalah.. :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~