Saturday, March 27, 2010

~kt jb dah!!~

huih... sekarang aku kt jb!!! yaho0o0!!! hahaha.. best tau.. ne x nye, duk kat econ, member2 pun ok.. aku surve cstomer, mang x bsn r.. aku keje pagi dari kul 9.30 sampai kul 5.30.. ok gak r pendapatannye.. standard bandar lah.. nak tau aku wt pe?? ni lah yg aku buat..

haha.. jual tudung.. tu yg kat dlm.. yg kat dlm tu semua pattern2 baru.., cantik n selesa di pakai.. tudung yg aku pakai tu selesa gak tau.. mang x panas.. ada setengah tudung tu kain nye x selesa n panas.. yg kat luar lak semua promosi nye tudung, sehelai rm5, lawa2 tudung nye.. rugi sape x dtg kat kedai akak ipar aku nih.. kat ne? kat teco tebrau, tingkat 1, bazar rakyat.. cari kedai n&n collection, kat situ r aku keje.. aku keje pag samapi ptg.. mlm, akak ipar aku yg jaga lak.. hari cuti aku xde.. huhu... ni lah keje aku, duk n promosi tudung.. cstomer ramai hari cuti tapi hari cuti aku balik paloh.. aku keje 5 hari seminggu.. sabtu ahad aku balik cz ahad aku ad kursus.. bkn kursus perkahwinan ea.. kursus haji.. hehe.. tu lah cte aku kt jb..

No comments:

Post a Comment