Thursday, March 18, 2010

~abah!~

abah semalam sakit sampai masuk ward..
tapi alhamdulillah hari ni dh sihat
dan dh keluar ward..
tapi
nk cerita..
masa abah sakit tu,
aku risau sangat..
aku col semua adk beradik aku...
malam tu juga diorang semua datang
yg aku sedih
aku hanya dpt tengok abah
mas aku anta die masuk ward jerk
after tu aku x masuk
cz
kne jaga ank buah aku yg umo bwh 12 tahun
tu yg aku sedih dan x puas hati sgt
tapi
xpe lah
aku tengok abah dari jauh jerk
walaupun teringin dalam hati aku
nk duduk sebelah
sedih aku
aku pendam
xde sape tahu
yg tahu
org yg baca blog aku ni je lah...
dan bila abah dah sihat
hati aku senang
mudah-mudahan
abah baik2 saja lepas ni...
kalau sakit x teruk..
manusia mang x lepas dari penyakit
sama ada berat atau ringan..
tu jerk yang beza...

No comments:

Post a Comment