Wednesday, February 2, 2011

ex lagi... huh..!

bloggie,
td ex die cntct aku.... huh.....
nanye aku serik dgn ex2 ni.....
rata2 lau dtg mesti nk cari mslh... hope yg ni x lah.... aku mls nk lyn
p lau dh menjadi, mang nk kne sekali r.....
style aku simple, org x kacau hidup aku, x usik aku, aku x kacau org tu x usik org tu...
p kalau dh sekali wt aku, sampai mati berbekas dlm hati....
kalau dh sekali usik aku, kacau aku or org sekeliling aku, mang cari nahas lah nmnya....

td ptg, ex die ttbe nk knl dgn aku....
ok lah, die dtg cra baik, aku lyn dgn baik.....
mule aku xtw pun tu ex die...
aku lyn jela cm junior aku an, cz die pggl aku akk...
kdg aku ni pun lupe gak dgn junior sendiri... huhuhu...
p bila die kat die dak sudin, aku pun terpinga-pinga...
iyh? knp lak dak junior sudin nk knl dgn aku???
mula aku pk dak laki, cz, bse junior2 lelaki ni mang suke usik aku....
kwn2 adk agkt aku... :)
tp bile tgk gaya die, cm pmpn... hurm.... ok lah..
disebbkn die dak sudin, aku ty lah dia....
upenye, dak girl tu, ex die...
terkejut gak aku..... eiiyyy??????? ex????? huh.. ok....
never mind, aku wt xtw je lah....
ttbe dia kata, jgn gtw ap2 sal dia... ok lah xpe, pndi lah aku auta cm ne an...
tup2, die kata jgn gtw ap2 sal dia cz takut dak tu slh fhm....
aaaiiiikkkkkkk?????????????????? pelik jerk ayt... ermmm?????
takut girl tu slh fhm??? dh knp tkut girl tu slh fhm,?????
lainlah kalau dia ad cntct dgn girl tu or rasa hati masih ad syg lagi, maybe kot die akn kata gtu...
tapi dia ckp dgn aku, dia dh xde ap2 dgn dak tu... ermmm????
cm pelik dgn ayt td tu....
hurm? knp aku x ckp dgn dia??
mls r, t pjg cte, aku mls nk pk... hal kecik....
tapi hati aku gak yg x tenang.. :(
ahh! dulik ap aku.... sape dulik hati aku tenang ke x...
tapi, yelah, benda kecik tu lah jadi tnda ty aku skrg ni....
aku mule rs x senang bila siang td die msg aku cm nk xnk jerk....
p td mlm, die gtw aku, die busy ptg td... knp x gtw awl2??
huih.... p aku dh mula rs sangsi.....
knp die tkut ex dia slh fhm lak???
abis kalau aku slh fhm xpe lah ea... gitu???? em?
so far, dak tu, just nk knl2 jerk.... so, its ok.... never mind.. :)
aku terima jerk... but if oneday, she do something and touch mylife..
i'll never let she go far from me.....
hurmm... mlm ni, aku lain mcm....
mls nk msg org dh.... mood aku dh bertukar...
kdg tu, aku pening gak dgn dia.... aku cuba nk fhm dia...
tapi nth lah..... ssh utk aku fhm dia..... hurmm...
lagi2 hal cm td.. even sikit, tp effect nya nnt, sape yg tahu....
huh, dlm kpla aku ni, dh cm database managemant tau x....
mencari semua relationship dak ni..... ane die tergerak nk knl dgn aku..
pdhl aku ni bkn senior die pun....
sekolah lama pun jauh sekali....
die utara aku selatan... huh..
bagaikn hulu dan hilir... ngeh3.,...
ap2 lah.... yg penting kau mls nk pk sgt... t ad org kata aku suke pk bkn2....
pdhl itu yg merunsingkan kepala die xtahu...
dia gak yg suruh aku cte ap2 hal dgn die,. tapi ad gep..... ap die?
tu lah, salu kata aku suke pk bkn2... dh lps ni, xdenye aku nk sng cte dgn die...
lau aku cte pun, perkara bse2 jerk.... yg x menyentuh sal hati dan perasaan...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~