Tuesday, February 1, 2011

business2!

huh...
aku hampir dapat buka kedai sendiri...
tapi family x bg lak..
aku bkn ap..
nk buka kedai cz bajet x cukup r...
hurmm... sem ni nye bajet lari sgt2....
huh...igtkn lau aku buka kedai, leh lah tmbh sikit2 duit kocek aku..
so, xyh lah, mnx ibu n abh...
ibu n abh tahu adk kt sanastdy jerk..
jd aku xde lah col ibu abh mnx duit...
hurmm... bkn ap, aku dh bse ad duit sendiri....
bile aku kne cm ni an, kdg tu, tersa gak lah betapa ssh nya kalau xde duit...
huh, cz that lah aku xnk kasi ibu abh tahu aku ssh kt usim..
p ri tu kantoi lak aku pengsan.... cz die gtw...
aku phm die risau...
p hal tu dh wt 1 family aku gempak... huh...
xpelah..... :)
p an, impian aku hampir2 jadi kenyataan tau..
dgn rasminya kedai aku buka, maka ternyatalah satu impian aku.,...
tapi semua ni aku dh agk dh...
KOMPOM, family aku x bg.....
huh... :(

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~