Friday, December 30, 2016

31/12/2016

Hi bloggie,
Hari ni cukup kandungan aku 5 bulan...
Gembiranya rasa hati bila aku dapat rasa sendiri denyut jantung anak aku..
Adakalanya laju, adakalanya x..
Adakalanya kuat terasa, adakalanya perlahan je...
Tak sabar aku nk rasa pergerakan dia dalam perut aku...

Bloggie,
Rupanya nikmat orang preggy ni mcm ni rasanya...
Walau rasa sakit mcm mana sekali pn,
Walau rasa penat mcm mana sekali pn,
Once dapat rasa denyut jantung dia, aku rasa happy,
Hilang semua rasa sakit yg aku rasa tadi...

Bloggie,
Inilah pengalaman terindah aku...
Walaupn kadang2, aku terfikir-fikir,
Adakah aku dah beri yg terbaik utk anak aku?
Atau masih banyak lagi kekurangannya..
Aku risau keadaannya kelak..
Yelah, orang kata, perempuan mengandung ni banyak pantang larangnya..
Abang nah ckp, dia kata, "apa yg berlaku dlm tu, kita x tahu, yg tahu hanya Allah je, so, doalah yg baik2 walaupun ad org ckp benda yg x baik"..
Kat situ aku dapat rasa 1 kekuatan dlm diri...
Anak aku, dalam penjagaan Allah...
Aku hanya mampu mengandungkannya dan melahirkannya,
Itupn dengan kehendak Allah juga...

Bloggie,
Air susu aku dh mula mengalir...
Aku gembira sangat..
Aku akan susukan anak aku nanti...
In Shaa Allah, aku akan cuba sedaya upaya utk berikan yg terbaik utk anak aku...
Ini anak aku dgn abg...
Yang aku impikan selama ni...
Hajat dan cita2 aku dan abg...
Moga kelahirannya memberikan kami 1001 nikmat dan hikmah pada keluarga aku...

Hai anak mama,
Lahirlah kamu dgn rahmat Tuhan mu...

Sampai sini dulu bloggie,
Next time, kita chit chat lg k... ;)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~