Monday, October 25, 2010

my bad day...

bloggie..
sedihnya aku hari ni...
dari minggu lepas, aku asyik dpt berita buruk ttg edu aku..
lgsg x memuaskan aku..sikit pun x
even lecturer aku bg semangat kt aku spy aku x pth semangat n do the best..
p mlm ni aku sgt2 kecewa...
kecewa dgn diri aku sendiri..
knp aku mcm ni???
hari ni, aku dpt carry mark for eng.2..
sgt2 mengecewakan aku cz aku xdpt capai target..
bile dpt tahu tu, aku rs diri aku dh xde kt dunia ni...
diri aku melayang nth ke mn...
aku jln hampir2 masuk longkang..
nsb mbe aku ad, pimpin tgn aku jln blk...
bloggie,
sedih aku kt sini, seksa aku kt sini, jiwa aku perit kt sini..
no one know...
aku malu bloggie..
aku malu sgt2...aku malu dgn ibu, dgn abah, dgn abg2 n akk2 aku..
aku malu dgn ank sedara aku..
aku malu dgn sedara2 aku
kalau keputusan aku cm ni...
exam???
just bpe % jek tuk tu...
aku lemah lah skrg ni..
lemah sgt...
aku sedih..
madam kata aku ad improovement lam bi..
but i can't see that..
i still get the lowers...
you know...
the lowers in my class!!..
i don't know if another person have same mark with me...
huh...
xtw kt sape nk luah semua ni...
nk gtw fmly,
aku xnk dorg terbeban dgn mslh aku kt sini..
nk cte kt mbe, lagilah aku malu..
nk cte kt die, aku malu sgt...
aku selalu teringat die kata,"b kn dak U, mesti lebih pandai"
tapi aku bkn cm tu...
aku cube beranikan diri utk belajar bi dgn die..
i try to speak with him b'cz he better than me...
but he always say like that...
n one day, i send a message in bi..
aku beranikan diri utk tu tapi...
die gelakkan aku..
mang bi aku broken...
p sampai skrg aku tak tahu ne yg npk broken..
aku nk tingkatkan bi aku..
i try speak with my lecturer..
she support me..
but i can't breath...
sesak nafas aku... huh...
bloggie,
aku pening...
byk sgt komitmen aku...
pada mulanya, aku boleh arrange semua..
p sejak akhir2 ni, aku x boleh handle hidup aku..
aku x tahu knp, aku rs waktu berlalu begitu cpt...
sgt cpt...
bloggie,
aku ilang semangat nk teruskan hidup aku kt sini..
aku nk stop edu aku..
aku nk bisness...
blh kan....
pale akusakit lah...
bile time2 cmni, akuteringat ibu.. abah...
apa ibu n abah wt kt umh ms xde aku?
dorg mkn ap???
dorg wt keje xde sape tolong..
larat ke??? dorg sakit, sape jaga???
bloggie,
i miss them...
so much....
but i can't show it...
bloggie,
ap harus aku buat????

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~