Sunday, October 17, 2010

belongs to you...

hi bloggie...
ermm... i think, i never tell you yet about this guy..
die hadir dlm hidup ni slps aku tgglkn yg dulu...
aku tgglkn yg dulu tu pun ad sbb..
1, aku xthn cz die salu puji ex die
2, die masih sygkn ex die dari aku, even aku dpn mata die
3, die lgsg xpernah nk jg aku..
4, aku xnpk yg die betul2 sygkn aku..
thats it...
tu antara reason2 nyeee....
p yg nyata yg aku xthn sgt adlh sbb yg 1 dan kedua..
aku rs aku di tipu..
aku dikhianati pun ad.,
dan aku rs cm kne gelak jerk...
n then, this guy, dtg lam hidup aku tepat pd msnya...
waktu aku sdg memerlukan seorg teman utk menemani aku...
dan akhir nye, bile ku sedari..
die sama dgn permataku yg dulu..
mirip sungguh..
xde yg beze..
cumenye die sebaya dgn aku dan bkn dari ketrnn syed..
tu jerk.. yg lai semua sama..
bile die meluahkan hasratnya utk bersamaku..
aku teragak2 cz aku tkt aku diperlakukan cm dulu..
lelaki, who know..
but now, aku makin rapat dgn die dan kami pun dh declair..
aku setuju utk bersamanya hingga hujung nyawa..
dan x sanggup berpisah..
selama sebulan, aku memujuk hati ni, utk beri die sedikit ruang
dan peluang utk berada dalam hati aku ni...
ap yg aku dpt lebih dari itu..
die syg aku lebih dari segalanya..
die jaga aku mcm aku adk die, mcm aku isteri die..
die mrh aku mcm die ad tanggungjawab yg besar atas diri aku..
die pujuk aku mcm aku ank kecil..
die manjakan aku mcm family aku manjakan aku..
disebbkn tu, aku aggp die mcm utusan dari family aku..
cz ap yg die ckp dan nsht sebiji sama dgn ap yg family aku igtkan..
adnya die di sisi aku membawa seribu makna dalam diri..
dgn sokongan die, aku berubah dan aku dpt semula identiti aku yg dulu...
die amat bermakna utk aku...
bile hubungan aku makin rapat dgn die..
permataku muncul semula..
namun, die memahamni diriku dan cuba utk pergi jauh dan mendoaknku..
aku hy berdiam..
yg dulu juga dtg dan cuba utk mengisi ruang yg duu die tgglkn..
namun aku tidak endahkan die...
sekarang, aku bersama dgn die.. die yg menjaga aku..
menjaga hati aku bagaikn die menjaga barangan yg amat bernilai..
tiap hari ku terasa dibelai..
tapi aku sedih kerna..
sering sj aku menyakiti die..
tanpa ku sengaja, ku menyakitkan hati die..
ku hancurkn hati die..
kerisauan die terhadap aku melebihi segalanya..
kesedihan die adlh kerana aku..
kesusahan die adlh kerana aku..
hati aku perit..
tapi aku bkn sengaja buat semua tu...
tapi die???
die tetap menyayangi aku tanpa sudah malah bertambah..
ap harus aku lakukan utk sngkn hati die???
adkh perlu aku menipu aku tdk apa2 sdgkn aku bnr2 memerlukan die...
pernah sekali aku lakukan itu, namun hatiku perit sgt
dan akhirnya kami gaduh dsbbkn emosi aku yg ternganggu dan
die x tahu...
bile die tahu ap yg aku alami, die menghargai aku lebih dari ckup.
sdgkn aku hy sekali shj memahami die dan sngkn hati die..
yg lain????
oh tidak, bloggie...
kejamnya aku pd die...
DIE.. mfkn aku...
aku x mampu buat yg terbaik wktu sekrg..
tp akn ku bls semuanya bile tiba wktunya....
terima kasih atas segalanya....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~