Thursday, October 28, 2010

serik dgn kwn...

bloggie,,
you know what..
why i say like that...
actually i very dissapointed with her,,,
whio has be friend with me.. also him..
who has be friend with me too...
bloggie..
i'm tired with this situation...
i dosent like all this come to me always..
but, un fortunately, i always face this situation..
you know wht?
ok, here i tell you 1 story that happen to me this evening..
bloggie,
i want to go to campus, i way out from my house like usually..
hurmm.. :)
something has happen to me..
the bus leave me when i was completed my application and send it to guard...
haha.. toleh blkg jerk, bas dh jln...
bile nk pth blk nek umh, ad mbe sapa aku n ajak aku pergi sama2 ke kampus...
but, you know wht happen after that?
heh, aku dh nek bas n ltk semua brg aku kt lam bas tu..
n aku ckp dgn die, "jagakan brg aku jap, aku nk ke toilet"
die kata, ok...
so, i confidently, leave my all thing at that seat with no person beside my thing..
you can imagine what will happen?
lps kluar dri toilet, nk g nek bas tgk bas dh xde...
n mbe aku pun xde...
kecewanya aku...
knp die x tunggu aku???
knp die x ckp dgn driver bas tu suh tunggu skjp????
brg aku semua pd die...
waktu tu, aku rs lebih hidup xde kwn...
aku pnt bloggie..
pnt dgn kerenah kwn yg mcm tu..
n bile aku masuk kls..
aku npk beg aku atas meja terbiar..
n bile aku jumpe die, n say thanks..
die x kata ap2 pun..
apth lg nk kata maaf...
bloggie...
kwn mmg cm tu ke???
aku cube utk mempercayai kwn sekeliling aku..
tp bile dh sorg wt aku cm ni?
cm ne aku nk percaya dgn mbe????
ye, bersyukur, dia bwkn beg aku...
aku ucpkn terima kasih sgt2..
tp die xde inisiatif tuk ckp dgn driver bas tu yg wt aku rs aku ni bkn lah ap sgt pun...
bloggie..
tahu x betapa sedihnya hati aku...
aku sedih dgn peristiwa sblm2 ni..
yg mn mbe aku dari mj sendiri ambil kesempatan atas diri aku....
maybe ianya perkara kecil, tp tergurisnya hati aku ni sape yg tahu??
risaunya hati aku ni dgn keadaan diri dia yg dh berubh, sape yg tahu????
bloggie...
aku serik sgt2..
serik..
i try to be the best for my friend..
i take care of her..
i care her like i care myself..
but, wht they do to me??
YOU ARE TO MUCH!!!!
i never forget wht friends do to me....
never n never!!!
i dont want blame anyone...
aku cuma aggp semua ni sbg blsn tuhan pd diri aku..
die??
aku xnk die tahu..
biar aku simpan sorg...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~