Thursday, September 30, 2010

permata ingin kembali????

bila dh lama x berhubung, mula muncul bermcm2 prasangka..
sampaikan aku membuat keputusan sendiri tanpa bertanya perihal dia..
adkah aku kejam kerana tidak setia menanti yang mengharap?
atau aku terlalu cepat berputus asa atas ap yang berlaku??
semua tu masih mengganggu fikiran aku..
sedangkan aku sudah ad yang menanti..
tapi itu semua perkara yang x pasti..
sampai bile ilusi ini akan menghantui diri aku?
sampai bila aku tetap akn menyalahkan diriku kerana tiada timbang rasa?
adkh aku kejam menghancurkan harapan orang yang telah menantiku dan
pada akhirnya dia sendiri membuat aku begini?
membuatkan aku sanggup bertindak sendiri dan mula muncul
prasangka yang tidak sepatutnya ada dalam diri aku?
adkh aku kejam??
atau aku sendiri yang keliru dengan hidupku...
apa yang harus aku lakukan????
yang ad di depan mata atau yang masih tetap x pasti??
permata yang ingin kembali aku tolak dan aku menerima intan dan zamrud yang hadir..
ku akur....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~