Thursday, September 9, 2010

surprise!!!!

perkara yg x di sangka2 berlaku...
wahh!!!
betapa gembiranya semua yg ad..
nk tahu ap yg jadi??? follow this story.. huhuhu
bile azan berkemundang, menandakan, waktu berbuka sudah tibe dan
ramadhan telah pun meninggalkn kite semua...
memang aku merasa sedih..
tapi, dlm kesedihan ini, sekali lagi, die dtg merawat sedih ini...
huhuhu... feeling2.. keh3..
pastu, sdg enak masing2 menjamu selera,
tiba2, terdengar, suara tangisan bayi di hadapan umh..
kami semua termenung dan tercengang bila dgr suara tu
akiu dh pk len..
ibu, akk dan yg lain2 pk ad org buang bayi kt dpn umh...
bile abg dan akk ipar menjengah, rupe2nya....
bby naqib blk..!!!!! huhuhuhu....
abg n akk ipar yg beru lps bersalin tu, blk umh paloh...
wahh!! terharu sungguh
ne x nye, die baru jerk lps bersalin tapi mampu tuk ke paloh dari johor...
sampai umh, maghrib.. uh!
mmg mengejutkn...
rupenye yg ngs tu, bby naqib...
x tahu nk kata ap..
bersyukur sgt2 pd tuhan...
ibu gembira x terkata..
semua epi sesgt..
tp, aku kene pujuk ank sdara aku eisya, cz die terkajut, tgk semua serbu die..
aku mang rpt dgn die, so, aku yg pujuk die n lyn die sampai die ok...
dn akhirnye, semua berasa epi sesgt dan bersyukur sgt...
kami beraya dgn ahli baru... bby naqib!! :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~