Monday, September 6, 2010

USIM!!!!!

hah... akhir nya, masuk gak aku ke usim ni,...
eermmm mang xplan pun masuk sini... p rezeki dtg jgn di tolak.. ek3..
1st, cm bse r ad orientasi.. pd aku, orientasi yg sungguh x ketat yg nah aku g... keh3
cz, byk gile wktu lam dewan, ceramah sana ceramah sini... huh...
jenuh pun ad.. p nk wt cm ne.. p an yg lwk nye kn nk tau ap..
lps aktiviti kt luo, kne masuk dewan dgr ceramah..
hahahaha... ap lagi, kalau dh pnt kt luo, masuk dewan, phm2 lah jd apa...
mang ms tu x npk, ciri2 mahasiswa.. hahaha...
yg terdongak nye, tertunduk nye, terlentok nye, ternganga pun ad,... kah999
last2, ad yg siap baring lagi kt blkg... kdg2, kesian gak tgk yg bg informasi tu..
ckp sorg2... mslhnye tu bkn calang2 org yg kt depan tu...
lecturer2 yg bertauliah... huh,.. siap ad yg kne puji lagi... huhuhu....
mang kelakar bile igt lek... after orientasi, ad elsp dgn alsp..
tu kls bahasa, selama 5 hari..
ms tu lah mang busy sesgt.. kitorg dh dpt jadual stdy..
aku tgk jadual aku,peh! byk renggang..
jadi aku igt aku akn byk ms nk rest or do something n ulgkaji..
rupe2 nya x.. ehmmm sama jerk...
busy gak... hahahaha...
ms elsp dgn alsp tu best lah.. cz kitorg belajar kemahiran bahasa dgn cra mudah n seronok...
part timer yg dtg pun boleh thn gak...
tu yg aku suke... best3.. huhuhuhuhuu...
dn lagi xde kls mlm wktu 2.. tu yg x rs lagi blk lewt mlm...
p ms orientasi, selama 3 hari, kitorg blk umh kul1 pg... plg lewat kul 2 pg....
mang menggile..... p aku tahu, tu semua latihan utk bertahan dgn suasana universiti...
overall, aku ok wktu tu... cume adlah missing2 someone,parents dh tentu, p yg len...:)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~