Sunday, September 12, 2010

insiden raya pertama

ms tu, nk blk ry..
aku nek kete dgn akk aku n fmly die...
dlm perjlnn tu, aku tido dgn pangku ank sedara aku, syauqi..
ank bongsu akk aku..
ttbe, aku tersedar dari tdo, n aku terasa something..
aku tgk, abg ipar aku tgh brek kete emergency...
kete tgh laju, ttbe brek emergency, n terus meluncur, langgar kete depan..
huh...
akk aku dh jerit dh kt lam kete tu...
aku dgn yg len kt blkg, semua terkedepan..
betul2 mengejutkn...
krenye, abg ipar aku sondol kete dpn..
p ms tu, brek jauh lg, p xsempat..
ne x nye. kete dpn tu brek emergency gak mengejut...
rupenye, ad kete lagi 1 kt dpn lg nye tu yg wt naya...
dpn kete abg ipar, kete exora itam.. dpn nye, kete putih..
dpn kete putih tu, kete hijau..
die nk masuk simpang dgn x bg signal nya
n bg signal ble dh nk masuk..
org blkg ye brek mengejut cz xnk lggr die..
pastu kete tu terus masuk simpang dgn derk nye jerk...
aduh...
ms tu, mang lah.. akk dh ketuk kepala je lah...
berderau gak drh..
tu kali kedua aku eksiden..
huh....
sbr je lah.. benda nk jadi an...
sape tahu..
so, kpd pemandu2 di luar sana...
berhati-hatilah ketika memandu, berhemah di jalan raya...
igt, bkn anda seorang sahaja pengguna jalan raya...
igt lh orang yg tersayang..
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA..

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~