Tuesday, September 7, 2010

lelaki kejam!!!!!

aku x tahu nk kata apa...
aku rs aku lah pmpn plg bodoh knl die...
knp lah aku leh jumpa laki cm tu????
brn r!!!! igt aku ni apa agknya...
patung??? boneka???? utk dipermainkn??
lps dh pakai, buang gitu jerk,...
weyh, kalau x reti menghargai org, xyh beri kasih sayang palsu!!
bile igt lek, mang brn... wlw pun perkara ni, dh hanyut berlalu
tp di ingtn aku mash ad, cz aku nk benda jd peringatan bg diri aku
agar x mudah percaya pd LELAKI BUAYA DARAT!!!!!
aku syg die sgt2, tp ap die wt pd aku????
dlm diam, die membelakang kn aku....
mula aku npk, p rupenya lbh dhsyt dari yg aku npk....
kalau ikutkn hati yg berdendam pd lelaki, yg masih berbaki,
nk jerk aku hancurkn hidup die, p aku pk lek, buang ms jerk aku wt semua tu...
bek aku ignore jerk die... biar tuhan yg beri pembalasan pd die...
ya Allah, aku menyayanginya lbh dari diriku...
mfkn ku, kasih ku pdnya melebihi dari kasih ku pd Mu...
mungkn ini terjadi kerna Kau mahu aku kembali pd Mu...
ya Allah,
hati aku sakit sgt, luka ku masih berdarah...
ubati luka ini dgn air jernih dari syurgaMu ya tuhan..
ku butuhkn kasih syg Mu saat ini...

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~