Tuesday, September 7, 2010

dia datang~

bile aku terluka, die dtg menjenguk aku,
bile aku bersedih, die dtg, epikn aku,
bile aku tertawa, die dtg tertawa sama..
bile aku berduka, die dtg dan kata die ad utk aku...
siapa die???
adkh die dtg utk ubati luka ini atau, makin nk tmbh luka di hati?
aku keliru dgn kdtgnnya slps die menyatakn hsrat hati yg murni
dn hjtnya pd ku....
kepercayaan ku, masih belum ad utk nya, sehinggalah die dtg pd ku
utk mengambilku berada dalam bahtera yg di bina
dan ianya bukan ilusi...
hurmmmm.... utk itu, penantian sgt lama dan ianya jauh lagi...
walau apa pun, die sgt baik pd aku
boleh menjadi pembimbing yg baik bg aku...
die selalu menegur aku kalau aku ad wat silap walau kecil..
die dh mcm abg aku yg selalu bg peringatan kalau aku wt slh..
hurmmm... kalau lah die ikhlas, die akn tunaik ap yg di katakn... :)
wait n see jelah.... :)

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~