Saturday, May 14, 2011

di mana aku sebenarnya????

aku sering tertanya-tanya...
dimana aku sebenarnya????
kt dunia ke atau kt alam lain???
knp aku tanya cmni??
cz semua org yg npk aku, sikit x tegur sapa...
aku ni teruk sgt ke bg diorg semua???
aku ni, hina sgt kee??
sampai diorg nk wt cm tu kt aku???
slh ap aku kt diorg ni sampaikn aku di perbuat sebegini rupa???
kadang2 aku hrpkn, die leh bantu aku
tapi aku tahu, ini semua bergantung pd diri aku sendiri
kalau aku xkuat, aku xkn leh thn lama kt usim niyh...
kdg aku pk, ad lebih baik aku ikut pilihan ibu lepas ni...
cz usim ni pun, aku yg pilih dulu, dan mcm2 jadi kt aku..
huh... sama ad, ad yg xnk aku ke cni atau ad yg xreda aku ke sini
atau mmg ini suratan aku ke cni...
di uji sebegini rupa..
ya tuhan, bkn aku berniat utk membalas, p setelah ap yg aku perhatikn, setiap kali org wt aku, dgn sendirinya org tu terima semula ap yg aku rs dulu...
niat ad dlm hati nk membalas p apakn daya aku utk membalas perbuatan2 mereka yg tidak pd aku???
terlalu mementingkn dirikah aku? setiap senang aku aku ingin kongsi dgn mereka...
ssh aku, aku ingin sembunyikn tp terluah di wjh ku....
slh aku kah????
aku xde sape2 kt cni, aku bermanja dgn diorg.. slhkah???
ye mmg slh... sbb aku manja dgn diorg....
diorg pun cm tu gak..
abis tu, ad gak yg jenis ckp mulut lps, perli x henti2...
yg cm tu knp diterima ramai????
aku yg diam ni, cume kdg2 aku kecoh ms epi2 dgn diorg, diorg wt aku cm aku xde...
xde sorg igt aku...
aku ni halimunan ke kt usim tuyh????
aku ni sape???
ms aku sakit semua kata, aku ad diorg, so jgn sedih sgt cz aku ad diorg..
p diorg tahu x, aku mmg mengharapkn diorg ad utk aku..
tp rupanya aku salah... diorg ckp mcm tu utk tenangkn hati aku jerk...
ya tuhan,
mereka manusia jenis ap???
ya tuhan,
terlalu jhtkah aku pd mereka????
ya tuhan,
ap telah aku wt pd mereka sampaikn mereka xnk dduk dgn aku??
biarkn aku seorg diri....
diorg kata, aku mmg salu sorg2, diorg tahu x knp aku salu sorg2????
aku perlukn kwn gak cm diorg...
aku perlu gak hidupkn dunia remaja aku...
ya tuhan,
hidup ini xperlukah dinikmati???
sekiranya gembiraku cuma ad bersama keluargaku, serlahkn ia... tenangkn hatiku, dn dktkn ku dgn keluargaku...
ya tuhan, sekiranya gembiraku ad dgn Mu, kembalikn aku pada Mu... aku lebih rela begitu dr hidupku sakit seperti ini....
aku terima semua ini sebagai blsnku ats segala perbuatan ku selama ini...
ya tuhan, ampunkn daku....
semua ini hadir tentu ad sbbnya tersendiri....
aku yakin, kau akn membantuku.....
aku jua yakin Engkau jua bersamaku....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~