Tuesday, May 3, 2011

make me believe with friendship~~!!!!

aku dulu nah kwn bertiga...
pd mulanya sgt indah...
aku selalu amik berat hal2 mereka berdua..
cm tu gak mereka berdua...
salu amik tahu hal aku...
even kadang, aku terasa mereka ad rahsia dari aku,
tapi akhirnya, mereka beritahu aku...
tapi aku xsangka, dlm kebahgiaan yang aku rasakan itu,
gara2 lelaki, hubungan kwan itu terpisah...
seorang dr kami, mengkhianat hubungan ini, ukhuwah yg kuat ini...
aku sedih bila fikirknnye semula...
sedih sgt....
semua org sekeliling aku menanyakn aku hal ini...
mcm mn kami leh terpisah hubungan..
knp kami tidak berhubung seperti dulu...
persoaln yg bertubi-tubi hinggap di telinga aku
sehinggakan aku x sanggup utk mendengar nya lagi...
hati ku selalu menjerit, aku inginkn kebahgiaan yg dulu kami kecapi...
ku inginkn ianya kekal abadi dan terus kekal hingga ke syurga..
namun, terpisah ditgh jln....
perkara ini yang paling menyedihkn aku dr segalanya....
hilang mereka dr pandanganku dan dr hatiku, hilang sudah separuh dr diri ku...
xpernah ku lalui kesulitan ini....
berat sungguh rasanya menghadapi pisahan ini...
sejak dr itu, aku tidak lagi menerima mana2 rakan sebagai teman yg istimewa di hatiku...
aku ingin mereka kembali pd ku seperti dulu..
mesra seperti dulu...
aku mengasingkn diri dan sering begitu....
ku cuba utk memiliki kwn seperti itu lagi, tapi semuanya menghampakn ku...
aku mahukn kwn yg boleh sentiasa mendengar luahan hatiku bkn kerana hal lain
tapi krn aku rakannya, kerana dia ingin mendengarnya dan kerana Ilahi...
sukar utkku temui yg seperti ini...
kali ini, di sini ku temui lagi yg sepertinya..
aku nantikan suatu yg indah...
syukur pd tuhan, aku senang bersamanya...
nmn, kami bertiga lagi...
aku gusar jika ianya berlaku lagi dlm hidupku..
jika tiada benarnya dlm hatinya bhwa aku rknnya atau diri ini sekadar menumpang kasih,
lebih baik aku pergi dunianya...
tidak sanggup aku memaksa dirinya utk menjadi rakanku jika terpaksa....
jika mereka berdua lebih selesa bersama tanpa aku, akn ku undur diri dari dunia mereka...
aku cuma ingin tahu siapa aku di hatinya....?
jika kehadiran diriku sekadar menambah resah dlm dirinya
lebih baik aku tiada lagi...
jika prihatinnya pd ku, kerana seorg lelaki, lebih baik aku dibiarkn...
cukuplah sekali, aku terkena dahulu....
aku xsanggup hadapinya lagi....
sakit hati ni x siapa tahu....
bloggie,
sedih aku cm ni.....
jika ianya berulang, aku perlukan sesuatu yg boleh hilangkn resah ni....
Ya Tuhan.....
ku pohon kekuatan dr Mu....

No comments:

Post a Comment

~I Love you~!!!



~bual jom~


~diariku yg sudah2~